2/03/2008

Snö igen

Idag så snöar det igen! När jag stapplade upp ur sängen imorse och tittade ut så trodde jag först att jag hade fel på ögonen... jag såg ingenting. I vanliga fall så brukar man se topparna av alla andra hus runt omkring eller bergskedjorna, men idag var all bara vitt. Helt vitt. Jag var tvungen att gå fram till fönstret för att kunna konstatera att det var snö jag såg och att det inte var något fel på ögonen....

Tack vare snön (!) så har vi spendera merparten av dagen i fåtöljen + soffan med en kaffe i handen och en laptop i knät :-) det kunde ha varit värre. Nu ska vi dock strax ge oss ut i snöyran och köpa en mobil till mig.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mia!
Fick adressen till din blogg av Anders Berlin.
Roligt att läsa hur du/ni har det.
Lycka till med mobilköpet.
Hälsa Erik.
mvh
Tobias

moj sa...

hej! vad kul att se dig här. nu kan du följa och se vad iaf jag hittar på.
/m