2/12/2008

Paraply!

Idag har det småregnat hela dagen och jag har inte haft något paraply. Jag har medvetet väntat med att köpa ett för jag vill hitta ett "fint" (:-)). Det finns superenkla i genomskinlig plast som man kan köpa lite varstans, men jag har envist stått fast vid att jag inte vill ha ett sånt utan ett roligt paraply. Så idag, en hel dag med småregn (vilket hittills har varit sällsynt), passerade jag en affär på vägen hem och införskaffade ett paraply. När jag sen med paraplyet i handen kom ut ur affären hade det slutat regna! Lite ironiskt, eller hur?! Här kommer iaf några fäska bilder på mitt fina paraply.

Om det inte syns så tydligt kan jag meddela att det är ett svart paraply med vita prickar....


...samt en lite spetskant och ett rosa band!

Det finns hur många olika paraplyer som hellst här! snacka om paraplyernas förlovade land!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väl för väl att du fann ett paraply till slut! Idag behöver du dock ylleluvan på..isande kalla vindar.

Anonym sa...

Men det är ju så snyggt att du kan ha det utan att det regnar, snyggt att gå runt med på armen ;)
Cilla