3/17/2010

solhatt

idag har lilleman och jag promenerat hela vägen till shinjuku för att besöka H&M. tänk att allt som är svenskt blir så extra bra när man är utomlands. igår finkammade jag ikebukuro i jakt på på en solhatt till unge herr C, men utan att hitta någon som jag gillade. jag hittade en som var lite ok på GAP, men jag gillade inte riktigt färgen i fodret(vilka krav :-)) och sen så kändes den ganska tjock = varmt!

så idag blev det därför en tur till H&M. och gissa vad jag fann där om inte en vit, enkel, klassisk solhatt! perfekt. C sov så sött i sin vagn så jag kunde inte prova hatten på honom så jag köpte två fast i olika storlekar. en vit och en turkos.

nu är han redo nästa gång som det blir högsommarvärme och sol! ja, han är faktiskt redo för sol och värme ända till oktober om man ska tro på storleken i hatten.

Inga kommentarer: