3/19/2010

FREDAG!

tjoho! idag är det fredag igen, gôtt!

igår hade vi en mellandag, jag och C. han bestämde sig för att bara sova på min magen eller i vagnen (när den var i rullning alltås), vilken gjorde att jag fick väldigt lite egentid. till råga på allt hade jag dessutom sovit halvkasst natten till torsdagen så när klockan började närma sig 18 på kvällen var jag urtött. som tur var somnade C, efter ett ganska långt bad (smart taktik av morsan), redan kl 19. själv somnade jag innan 20 så idag känner jag mig mycket piggare.

nu var det ju dock inte gårdagen jag skulle skriva om, utan dagen.
idag ska vi ner till ebisu och käka lunch, strosa lite ute i det fina vädret och ha det gött. just nu sover C och jag väntar på veckans matleverans, sen bär det av.

vi har sol och fint idag, men om man kollar prognosen verkar helgen bjuda på ännu bättre väder. väldigt bra timing eftersom e är ledig på måndag, långhelg för lilla familjen alltså.

Inga kommentarer: