3/12/2010

dagen i ord

jag önskar att jag kunde skriva "dagen i bilder" för vi har haft helt underbart väder idag, men jag hade tyvärr inte med mig kameran. jag hade så mycket annat att hålla koll på så jag glömde helt och hållet kameran! ...sorry. det blev ingen loppis för när jag kom fram till kyrkan möttes jag av en skylt där det stod NO STROLLERS! och då hade C precis somnat. det var liksom inte läge att väcka honom och sätta honom i selen bara för att gå in och kika. i stället så strosade vi lite på omotesando, jag köpte säsongens första islatte (StaBa såklart! ;-)), och njöt av solen. sen styrde vi kosan mot shinjukuparken där vi mötte upp våra tyska grannar för en picknick i solen. härligt! nu är vi precis hemkomna och sitter och softar lite i väntan på att e ska komma hem så att vi (jag) får äta middag.

Inga kommentarer: