3/31/2010

IKEA

idag har jag och C varit på IKEA. det alltid lika mysigt att åka till IKEA när man bor utomlands tycker jag, det är lite som att komma hem :-). jag åt (som alltid) köttbullar med potatis och lingon till lunch, stod och valde mellan det och en påsktallrik som de hade, men köttbullarna vann. jag har upptäckt att jag har blivit grymt effektiv när jag handlar nu när jag har med C överallt. det finns liksom inte någon tid att slöa på. shoppingen var därför snabbt avklarad och vagnen fylld till bredden av saker. C fick åka sele hem till ikebukuro igen. nu sover han, helt utmattad efter en hel dag ute. jag har precis ätit lite middag och ska också strax gå och lägga mig. imorgon blir det en förhoppningsvis lugn dag här hemma i ikebukuro. kan behövas efter dagens utflykt.
puh

1 kommentar:

Unknown sa...

Sist vi var på ikea stannade vi i 7 timmar och åt både lunch och middag.