7/11/2011

På plats i vårt temporära hem

Jaha, då var vi här. Framme, fast inte helt installerade än. Resan ner gick bra. C sov inte så mycket på första flighten eftersom CP inte lyckades släcka ner i kabinen, utan istället hade ljuset på hela natten. På flight nr 2 somnade han dock som en stock och sov nästan hela vägen. Skönt både för honom och för mig o e. Nu har vi haft några dagar att sova ikapp på och idag är första vardagen. E har åkt till kontoret och C och jag har hunnit med att besöka en lekplats på förmiddagen. Nu sover lilleman och när han vaknar blir det lunch och sen ut igen en sväng för att leta efter hotspots (wifi).

I veckan som kommer får vi förhoppningsvis vår flygfrakt och med den en massa leksaker till C som han inte har sett sen vi lämnade Tokyo i mars. Kommer att bli lite som julafton. Även jag kommer att få lite "nya" saker, trots att det inte var så stor ide att skicka för mycket av mina kläder eftersom jag ändå inte kommer i dem för tillfället.

Inga kommentarer: