7/21/2011

innedag

idag är första dagen med ihållande regn = en typisk innedag. vi har dock varit ute och luftat oss en liten sväng redan, hade en husvisning inbokad 9 i morse. C fick åka kojvagnen, kallar den så när regnskyddet är på så blir det lite roligare. första 5 minutrarna av de 15 det tog att komma fram till huset satt han och ropade "KOJA, KOOOOJAAA, KOOOOOJAAAAA". helnöjd. själv gick jag i mina joggingskor, jeans och Es skaljacka (min passar inte längre). blöta fötter och ben, men i övrigt torr. det var dock värt det för det här huset var det bästa hittills i min mening. bra läge, fräscht, lagom stort, trädgård.... ja, ni hör. nu ska jag bara övertyga e om att det är "the house". sitter nu här framför datorn och väntar otåligt på att han ska svara på något av mina alla röstmeddelande, mail och sms som jag har skickat sen vi kom hem.

fortsättning följer, men jag har en bra känsla när det gäller det här huset. visst ska man gå på magkänsla?!

2 kommentarer:

Unnie sa...

Hoppas ni får ert hus snart!
Försökte skypa igår men då var du inte där, får bli en annan dag.
Många kramar

morfar sa...

Ja, gå på magkänslan, D är det som gäller :-) :--