1/23/2008

Snö

Idag snöar det! Det är sådana där stora tunga flingor som det brukar vara hemma. Jag trodde faktiskt inte att det skulle snöna så här. Dessutom har jag fått höra att det bara sönar max 2 ggr i Tokyo så då är det väl bara en gång kvar då :-).

Nu ska jag dricka en kopp grönt te som jag har kokat i min nya kittel med vissla sen ska jag göra mig redo för en tur till IKEA. Vi behöver lampor och lite annat smått o gott. Vi tog nästan inte med några lampor hit eftersom elsystemet är annorlunda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känns kul att vara i Tokyo när jag spanar in på din blogg för fösta gången. Du skrev precis vad jag tänkte om snön! Det verkar också som att Ikeabesöket var lycket i och med att du nämnde 2 stora kassar och dessutom hemtransport på resten. Bra jobbat!!! Ses på fredag, Helena