10/07/2010

Sverige i november

1 månad kvar, ganska exakt. det är först nu som det sakta går upp för mig att jag har bokat en resa till Sverige i november, NOVEMBER. hur smart är det på en skala egentligen??! jag har ju knappt upplevt minusgrader sen hösten 2007! det är sjukt längesedan och jag börjar undra vad jag har gett mig in på. här i tokyo har vi just nu, enligt min mening, den bästa tiden på året. termometern letar sig inte ner under 18 grader på natten och på dagen är det sol och runt 25. bra svensk sommar med andra ord. grymt härligt väder. nu ska jag börja min mentala träning, prova vantar och mössor. burr. lilleman har fortfarande knappt använt strumpor, än mindre skor, men nu har han ett par i alla fall. shoppade ett par pjux till honom på gap förra veckan. när det blir skoväder ska jag försöka knäppa en blid så får ni se :-)

Inga kommentarer: