9/13/2010

killen med ikebukuros coolaste morgonfrisyr


i alla fall om ni frågar hans mamma :-)
ok, jag vet att det inte är mycket till hår på hans huvud och att det kanske är att ta i att kalla det en frisyr, men allt är relativt och jämför man med för några månader sedan så är det definitivt en frisyr på bilden ovan. ser ni inte mohikanen???!!

killen på bilden slog idag nytt rekord i att sova i sin säng. han vaknade inte förrän 6.40! tjohoooo sovmorgon big time. ok då, jag får väl erkänna att jag var uppe och stoppade i nappen 5.30 o 6.00, men sen sov han vidare och jag kunde ligga och dra mig i sängen, för somna om det gick tyvärr inte. nu har vi, vår nya vana trogen varit ute på power walk och ska så fort C vaknar ska vi gå till öppna förskola.

imorgon väntar något spännande, då är det nämligen premiär för mig och C att gå på babysim. e skrattade gott igår när han fick klart för sig att jag inte bara är tvungen att ha baddräkt på mig utan även badmössa! ingen bikini och tofs här inte... som tur var, var jag förutseende nog att köpa en baddräkt hemma i Sverige i somras så jag har i alla fall en i rätt storlek ;-)

3 kommentarer:

matsu sa...

.. och C tar den lilla blå!! :-)

Anna sa...

Skön kille! Sovmorgon räknas även om mat stoppar i nappen - man slipper ju gå upp :-)

Sis sa...

Hihi, stylish!