9/22/2010

händelserik dag

idag har vi haft en händelserik dag, lilleman och jag. vi startade redan klockan 9 med att ta tunnelbana ner till Harajuku. därifrån gick vi mot Roppongi, lägligt nog sov lilleman i vagnen hela vägen, precis enligt plan. framme i Roppongi var det frukostträff hemma hos en annan svenska för att planera SWEAs julbasar. kändes lite absurt med tanke på temperaturen utanför fönstret. efter "frukosten" som höll på till efter så gick jag och två andra svenskor till roppongi hills och åkte upp och spanade in utsikten samt kollade in utställningen på mori art centre.

återigen så timade C sin lur perfekt och somnade precis när vi skulle gå in på utställningen :-). vi har varit oförskämt syncade idag, får säkert igen det imorgon. efter utställningen så tog vi en sen lunch på bagel&bagel för sen åka raka vägen hem för att ge C middag. nu sover C och jag har precis vinkat av min middagsgäst så nu blir det sängen även för mig. mach, bums i säng!

Inga kommentarer: