5/30/2010

söndag

i fall att ni hade missat det alltså. det är söndag, OCH det är morsdag. här är det flera som har missat att det är morsdag. jag tror att jag får ta ett snack med grabbarna här hemma, men jag kanske ska ge dem lite mera tid först... hmmm. jag väntar tills ikväll innan jag påpekar det. ja, det göra jag.

idag ska vi åka på antikmarknad vid tokyo international forum. det ska tydligen vara grymt bra om man vill hitta gamla fina japanska saker. får se om det är något som får följa med oss hem. kanske en morsdagspresent, vem vet :-).

just det! innan jag glömmer. vi var på middag hos grannarna igår och C nattades på en hög filtar i deras gästrum och sov som en stock tills vi bar hem honom hit. jag känner att det där med sömnen är på väg åt rätt håll - å de e såååå gött!

1 kommentar:

Unnie sa...

jag är osäker på om det har missats även här. jag fick frukost på sängen, men ingen kommentar så det var kanske av en annan anledning. tänkte i alla fall vänta tills han säger nåt. om inte annat så får han reda på det när vi skypar med hans mamma senare idag.

ja F, eller C ska jag kanske säga, är ju riktigt duktig på att sova nu för tiden. hoppas att han somnade om när ni väl kom hem.