2/22/2010

ny vecka

lille C har en inbyggd väckarklocka som ringer 6 - varje morgon! ibland går det att lura honom att ligga kvar ett tag till, men max till kl 7, sen är det bara att gå upp i alla fall om jag vill hinna få något gjort (typ äta och klä på mig) innan det är dags för hans morgonnap. våra nya morgonrutiner gjorde att vi igår var ute och gick redan kl 10. jag tänkte passa på att slinka in i en butik här bredvid och kolla på en jacka, men tji fick jag när jag kom fram och såg att de öppnar först kl 11. tänk att jag har bott här i över 2 år utan att ha koll på när affärerna öppnar. det är bara att konstatera att det är nya tider nu, med tidiga mornar som följd. på tal om tidiga mornar så är det snart dags för mig att gå och lägga mig, klockan är snart 9 - gääääsp.

1 kommentar:

Sven sa...

Tycker det verkar som att C brås på sin mor!