1/18/2010

Coola tofflor & promenad

lille C och jag är precis hemkomna från en promenad i solskenet. det är så grymt härligt väder ute så jag ville nästan inte gå tillbaka in. jag skyndade mig dock hem för det såg ut som om han var på väg att vakna och jag misstänkte att han skulle vilja äta så fort han vakande. nu fortsatte han dock att sova när vi kom hem. hmm tänkte jag, han kommer nog inte att sova så länge så det är ingen ide att jag värmer min lunch, bättre att göra en kopp kaffe istället. sagt och gjort, kaffe blev det, tvättmaskinen laddad, bloggar, softar... och han sover fortfarande! om jag hade värmt maten på en gång hade jag fått en lugn och skön lunch. förhoppningsvis är det inte för sent.

vill passa på att visa en bild på C införd Tokyos (säkert hela Japans) coolaste tofflor. de anlände med posten i fredags och har senaste används av lilla B, om jag inte minns fel. C tackar och bugar. byxorna hör nog också till ett av Tokyos coolaste par, även de från Sverige. "borta bra men hemma bäst", eller vad är det man brukar säga??! jag ska se till att lägga upp en bild på något coolt&bra härifrån också :-)

2 kommentarer:

Sven sa...

Verkar som att C oftast är intresserad av ngt som är utanför bild, gäller även med webcam...

Cilla sa...

Känner igen fenomenet, för mig brukar det (fortfarande) sluta med att jag är genomsvetting ;)
Sköt om dig!
Kram Cilla