2/23/2011

soft start på dagen

vi fick en oväntat lugn morgon trots att jag startade den redan 4.20 när jag gick och la mig i soffan för att jag hostade för mycket. kvart i 6 fick jag sällskap av C som tydligen saknade mig för mycket inne i sängen och undrade vart jag tagit vägen. jag var dock inte upplagd för lek så tidigt utan chansade på att han skulle somna om om vi gick och la oss i sängen igen, vilket han också gjorde 1h senare. själv kunde jag ju såklart inte somna om, men fick istället ett lugn dusch och frukost. slog till på stort och värmde på lite pannkakor tillsammans med banan, valnötter, honung och grädde! mums. ingen typisk frukost för att vara mig, men en lugn och ostörd frukost måste ju firas på något sätt :-)

1 kommentar:

morfar sa...

Oj, ett gott alternativ till havregrynsgröt! :-)