2/22/2011

mamma, mamma

kort efter eftermiddagsluren hör jag C stå och ropa "maaamma" någon stans i lägenheten. inte så där tokskriker att jag måste gå dit på en gång utan mer "mamma - kom så fort du kan". efter någon minut så går jag och kollar. då står han vid vår säng och vill ha hjälp att komma upp i den. han KAN gå upp själv, men uppenbarligen så ville han ha min hjälp. väl uppe i sängen kryper han snabbt bort till huvudändan och pekar mitt på en av kuddarna, ", , däääää!". ok, tänkte jag och la mig ner med huvudet på kudden. så fort jag landat i sängen så lägger han sig med sitt huvud mot mitt bröst och suckar förnöjt. sötungen! han ville bara ligga lite i sängen och morna sig, med mig som kudde :-)

3 kommentarer:

morfar sa...

Lycka! :-) :-) :-)

Anna sa...

Så gulligt!

Molly P sa...

Vad fint!