11/09/2010

hej, hej från sjukstugan

sjukdom = bloggtorka

av den enkla anledningen att det inte finns något roligt att skriva om. vi har varit mer eller mindre krassliga alla 3 sen i fredags så nu tycker jag bestämt att det får räcka. C och jag ska ju för sjutton flyga till Sverige om 2 dagar så det är helt enkelt inte läge att vara sjuka. så det så! sen i fredags har vi här i tokyo haft strålande sol och runt 20 mitt på dagen. lövely för dem som har kunnat njuta av vädret ute. jag har istället spenderat mesta delen av tiden inne och läst om SNÖkaoset som sägs drabba Sverige idag och imorgon. känns mycket avlägset.

för att vara på den säkra (sjukdoms)sidan ska vi idag besöka Dr Che för att försäkra oss om att allt är ok med lilleman. Jag vill kolla så att öronen är ok med tanke på den långa flygresan vi har framför oss.

oj, oj, nu vaknade visst ovan nämnd person.

3 kommentarer:

Linda sa...

oh stackare hoppas verkligen att ni kryar på er fort och att ni får en bra flygresa hem.......
Ja det var inte det roligaste vädret i gbg idag när vi vaknade. Det blåser och yr snö i luften.....
Kram Linda

morfar sa...

Bra att gå till doc som säkerhet före resan kram

Anna sa...

Stackare. Krya på er! Och välkomna till slasket...