4/19/2010

ny vecka, nya friska(?) tag

ja ny vecka är det, och C börjar må bättre, men nu känner både jag och E att vi har en förkylning på lur. hoppas att den försvinner lika snabbt som den smög fram. vi väntar ju storbesök till slutet av veckan och då vill vi ju inte vara sjuka! på tal om besök så tyckte jag mig läsa på nätet att sotet verkar lätta, eller i alla fall lämna svenskt luftrum och det låter ju lovande. får bara hoppas att trenden håller i sig till onsdag och att vindarna inte vänder. här är förberedelserna annars i full gång. idag tog jag ytterligare några små steg i att barnsäkra delar av lägenheten och C tränade i helgen på att vara omgiven av MASSOR av barn. vi var på 1-årskalas här i huset och jag skojar inte när jag säger att det var näst intill omöjligt att räkna alla ungarna. det var ett riktigt seriöst kalas med hyrd inredning och allt, så nu är ribban lagd.... eller?!

senaste förberedelsen på inköpsfronten var att vi i helgen klickade hem ett UV-tält från amazon så nu kan vi hänga hela dagar ute på Odaiba :-). m är mycket nöjd.

jag har sagt det förut, men säger det igen: amazon är FARLIGT bra! I löööv amazon!

1 kommentar:

matsu sa...

Aha, spartansk Camping med A, B o C! :-) Krya på er!