11/19/2008

Onsdag

Idag känner jag mig lite krasslig, verkar som om jag har åkt på den första förkylningen sen vi flyttade hit. Jag har tillbringat förmiddagen framför jobbdatorn inlindad i ett antal ylleplagg och med mormors raggsockar på fötterna. Det har under förmiddagen även blivit ett par koppar grönt te i den fina presentkoppen. Syns lite dåligt på bilden. Ser mest en svart siluett.

Idag var det klarblå himmel när jag väl tog mig upp ur sängen. Med risk för att bli tjatig måste jag lägga upp ännu en bild på Mt Fuji. Jag börjar förstå varför berget anses heligt av Japanerna, det är ju ganska mäktigt - eller hur.

2 kommentarer:

Sven sa...

tandläkarmunskydd!

moj sa...

hmmmm, det var just därför jag var hemma... så att jag inte skulle få långa menande blickar så fort jag hostade!