9/11/2008

KACKERLACKA!

AAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jag har sett min första kackerlacka här inne i lägenheten. Trodde inte att de kunde ta sig så här högt upp i husen, men de kunde de visst. Jag satt vi matbordet och såg helt plötsligt något i periferin som rörde sig. Tänkte att det nog bara var något som blåste till på golvet, hade fönstret (obs med insektsnät) öppet. MEN, det var det inte utan det var en läbbig kackerlacka på 5-6 cm. Min puls var snabbt upp i 160! Jag är egentligen(!) inte rädd för kryp, det är bara att de är så snuskigt äckliga. Det värsta är att jag inte fick tag på f---nskapet, så inatt är det jag och krypet som huserar i lägenheten. Ni kan ju tänka er hur jag har tassat fram här hemma och ryckt till vid varje skugga som har rört sig. Jag hoppade tom högt av skype som pep till för en stund sen. Nej, nu bestämmer jag mig för att skita i det där krypet, han (måste vara en han) är nog mer rädd för mig än jag är för honom. Det borde han vara iaf för när jag får tag i honom.... då smäller det. Synd bara att de har så stor kroppsvolym, det blir så kletigt. Urk, nej nu får jag sluta!

2 kommentarer:

Sven sa...

AAAARGHDjfhkjdsah, SANERING innan besök av Big S!

", han (måste vara en han)" <--No more "gapa"(?) for YOU!!!

http://www.imdb.com/title/tt0050147/
http://www.imdb.com/title/tt0053611/

Anonym sa...

Dr Martens, jag säger bara Dr Martens, tveka inte!!