1/04/2012

Tidig start var dag

Jag och lillebror är vår vana trogen uppe tidigt även idag. Vid 5 vaknade han och ville äta och efter det så gick det inte att få honom att somna om så det var till slut bara att gilla läget och gå upp så att han inte skulle väcka storebror. Nu sover han dock igen. Klockan är sju och alla andra här i huset ligger fortfarande och sover. Själv så dricker jag min andra kopp kaffe och tittar på morgonTV.

Idag ska jag och kidsen åka och och hälsa på på mitt jobb. Får se hur länge vi klarar av att stanna. C är just nu inne i en helt galen nej-fas. ALLT är en kamp och ALLT är NEJ! Hoppas att han vaknar på rätt sida idag. Det är helt klart lovande att han fortfarande sover. Efter jobb-besöket ska vi åka och hälsa på en Tokyovän som också är här hemma över jul. Full dag alltså.

Igår fick jag en del av mitt shoppingbegär stillat. Jag, lillebror och A spenderade hela förmiddagen i allum. Det blev en del barnkläder, några plagg till mig och några presenter. Jag var riktigt sugen pä att shoppa, men det var svårt med tanke på att jag behöver kläder för sommar som dessutom är amningsvänliga. Stickade tjocka tröjor och kängor stod inte högst på lista - tyvärr, med tanke på att det var mycket sånt i affärerna. Lite blev det dock ;-)

Skickat från min iPad

1 kommentar:

morfar sa...

Upp och ner, ja och nej, snö och regn, hemma borta, det svänger fort. Hoppas dagen är bättre för C och familjen :-)