12/18/2011

En lång resa

Ja, det blev inte helt oväntat en lång resa hem till Sverige. Första benet till Hongkong gick väldigt bra. Båda barnen sov största delen, men dock ej jag och e. Jag skojar inte när när jag säger att det var en unge på raden bakom oss som skrek, gallskrek, gnällde skrek i falsett - you name it, 8 1/2 av den 9 h flighten tog. Suck, inte mycket sömn för mig, men kidsen sov och det är huvudsaken. Sen hade vi hela 3 h i hongkong, men då hängde vi i qantas lounge så det var ok. Sista benet (är faktiskt uppe i luften i skrivandet stund) har varit låångt. 10h, c&d har turats om med att sova vilket inte har gett mig o e så mycket sömn, men nu är vi snart framme. Ska "bara" byta i Helsingfors, flyga lite till och sen åka bil. Nästan framme alltså ;-)
Vad är oddsen att vi får en vit jul?

Inga kommentarer: