3/21/2011

MÅNDAG

snart har en vecka passerat sedan vi kom hem till Sverige det känns som om vi har varit här längre tid, mycket längre tid. skum känsla.

idag har vi i alla fall varit och hälsat på en av mina äldsta vänner, hon är inte gammal alltså utan jag har känt henne väldigt länge :-). C njöt för fullt av att springa runt och leka med hennes två döttrar och jag njöt för fullt av att mumsa på en semla.

nu ligger C och sover och jag känner att jag har kommit ur jetlag-dimman så pass att jag inte måste göra honom sällskap. skönt med lite egentid framför datorn. får se vad vi hittar på i eftermiddag, beror lite på vädret, men just nu ser det ok ut. vi är ju bortskämda med relativt varmt och torrt väder och att ta sig ut i slask-blåsten känns föga lockande. jag måste säga att jag är OTROLIGT glad över att jag inte har spenderat vintern här hemma i Sverige, hu vilket väder det har varit.

Inga kommentarer: