4/19/2012

Regn, regn regn

Jag har tagit dåligt med kort på sistone, men det bara regnar o regnar o regnar. Inget kul att ta på. Det verkar som om det antingen är sol eller regn här och inget där emellan. Nu är det ju såklart inte så, men efter tre dagar med regn så känns det så! Nu hoppas jag på sol och fint imorgon så att kidsen och jag kan gå ut och gå, behöver röra på mig. Lätt att bli beroende när motionen är så lättillgänglig som här. Dvs oftast fint väder, bra promenader utmed havet och den lugna stund som det innebär att ha båda kidsen fastspända i vagnen. Nu håller vi tummarna för sol!

2 kommentarer:

morfar sa...

Efter regn kommer sol! Håll ut :-) :-)

kajsa sa...

Hej!
Jag skulle bli jätteglad om du ville vara med i min tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från damoknekt! :)
direktlänk: http://kajsaronning.devote.se/blogs/18949850/taevling-vinn-valfritt-smycke.htm

kram och lycka till! :)