4/25/2011

underbar utedag!

idag har vi varit ute nästan hela dagen. helt underbart! en dag som idag är jag tacksam över att jag kom hit till sverige redan i mitten av mars (när det fortfarande låg snö!). tror att jag uppskattar dagens väder ännu mer tack vare det :-). på förmiddagen tog mormor&morfar med C på en promenad för att titta på hästarna under tiden som jag fixade lite här hemma. sen var det lek i trädgården innan lunch, lunch och efter det sova i vagnen som gällde för C. när han hade vaknat och fått i sig lite banan gick vi till lekplatsen och spenderade ytterligare tid i solen. efter middagen ville han ut igen, vilket han också fick. enda sättet att muta in honom på var att locka med ett bad.

så, dagen avslutades för Cs del med ett välbehövligt bad och för mig med "Sia glass kladdkaka". grymt smarrig om man gillar sötslisklig chokladglass (...och vem gör inte det?????!).

1 kommentar:

Anna sa...

Den glassen har jag missat! Måste åtgärdas på lunchen :-)