7/08/2008

Min favoritbutik har börjat blogga!

Jag måste bara tipsa er om min favoritbutik, Mandel. Hon som driver butiken har börjat blogga och lägga upp bilder på plagg som hon har i butiken eller som hon kommer att ta in till hösten. Kan kanske verka lite konstigt att skriva om en butik hemma i Göteborg när jag är i Tokyo, men jag saknar butiken mer än någonsin nu. Kläderna här i Japan passar helt enkelt inte! Allt är för smått, för kort eller har fel passform. Skor är inte ens att tänka på. Deras normala skosortiment går upp till storlek 38-38,5, om man behöver större får man går till "big foot" affärer.... :-( Det får alltså bli skoinköp hemma i sommar.

2 kommentarer:

Lena S sa...

Haha... Vad kul, såg länken till gamla kära Mandel här på din blogg för ett tag sen och har börjat följa även den bloggen. Är grymt sugen på ett par baggy-jeans, sådana som du har och som jag alltid gillat. Nästa lördag på väg till ön blir det Mandel för mig!

moj sa...

;-) Jag har också spanat in baggy-jeansen, mina har börjat gå sönder i sömmarna så det är dags att köpa nya. det får helt enkelt bli shopping hemma i götet i sommar