3/07/2012

Onsdag

Mer än halva arbetsveckan avklarad. Gött. Att vara hemma med barn är också ett arbete, hårt sådant och garanterat mer än heltid. Så det så. Idag har vi hunnit med en hel del. Vi gick hemifrån strax efter 8, lagom till lillebrors första lur. Handlade lite mellanmål på bageriet (bestämd form eftersom det bara finns ett), gick vidare till lekplatsen och mötte sen upp lite vänner för lek på stranden. Efter ett par timmar ute gick vi hem för att äta lunch vila lite. På eftermiddagen kom Cs kompis V + bror&mor. De stannade tills det var dags att påbörja nattningen. Nu sover båda barnen och jag sitter och slösurfar i köket och lyssnar på regnet som smattrar på fönstret ovanför mitt huvud. funderar på om jag ska ta med mig paddan in i sovrummet och kolla lite webTV, eller om jag bara ska gå och lägga mig. Svåra frågor...

Inga kommentarer: