2/14/2012

5-månadersrapport

Lillebror är verkligen en pigg liten kille, glad för det mesta och hela tiden i rörelse. Så fort jag lägger ner honom på filten så rullar han runt till mage och sen rör han sig runt i en cirkel och undersöker allt i sin väg. Får han inte tag i det han vill blir han mycket frustrerad men ger sig efter ett tag och försöker nå något annat istället. Med C hade jag full koll på när de olika utvecklingsstegen "hände", med lillebror har jag inte lika bra koll. Jag vet att han började rulla från rygg till mage när vi var tillbaka här i Sydney så han borde ha varit runt 4 månader. Mage till rygg var långt innan, men det var mer som fallolyckor. En annan sak är tänderna. De har varit på gång ett tag nu och idag ser jag faktiskt hur det spricker igenom tandköttet!

Oj, nu vaknade visst storebror

1 kommentar:

Sven sa...

Han ser väldigt nöjd ut! =)