8/09/2011

Idag blir det nudlar till lunch

Eftersom det är så attans kallt, inne, och eftersom även jag känner mig lite krasslig idag så passar det bra med varma nudlar till lunch. C sover sen en kvart och det är behövligt så snorig som han är. Han har annars skött sig exemplarisk på förmiddagen när han var med mig på sjukhuset för koll av bebisen. Bebisen mår bra och allt ser ut som det ska. Nu är vi dessutom inskrivna så nu är det mesta administrativa avklarat. Nu har jag ett besök inbokat om 2 veckor, sen blir det en gång per vecka tills bebisen kommer, vilket förhoppningsvis inte blir innan svärmor är här. Nu ska jag passa på att njuta av mina nudlar innan C vaknar. Har till och med festat till det med ett par nya ätpinnar :-)

2 kommentarer:

morfar sa...

Bra att "bebben" är OK, men du får ta en kopp varmt thé, med honung eller kanske eucalyptus. Hoppas det är hyfsat snabbt övergående, både förkylning och kyla Kram :-)

Anna sa...

Skönt med svärmors-besök så lilleman slipper BB...