4/06/2009

Tisdag morgon...

...sol och körsbärsträd i full blom! Synd bara att vi måste skynda iväg till jobbet strax. Idag hade varit en prefekt dag att strosa omkring i Tokyos parker och bara njuta av vädret och värmen. Hoppas att det håller i sig tills på lördag och att några av blommorna är kvar då. Vi (och flera hundra tusen andra) var i Shinjukuparken i lördags och hade picknick. Det var helt sjuuuukt mycket folk. Det var ett tag sen jag bloggade nu, men jag lovar att lägga upp några bilder från parken så fort jag har tid. Det är något som ni bara måste se!

Det börjar äntligen bli lite varmare här nu, vi har tom kommit in i perioden då vi inte behöver köra ACn. Känns som att det är 4 veckor på våren och max 4 veckor på hösten som den inte behövs.

Nej, nu måste jag äta frukost och sen göra mig klar för att skynda till tåget. Ha en bra tisdag där hemma!

Inga kommentarer: